HTML

Amit a Szcientológiáról tudni érdemes

Érdekességek a Szcientológia és a Dianetika világából

Friss topikok

Bemutatkozás

2008.04.10. 11:13 vén_róka

Sok-sok évet töltöttem a Szcientológiában. Az agymosás minden fokát megjártam.

Aztán felébredtem és szép fokozatosan megtudtam az igazságot.

Az életemből sajnos éveket, a pénzemből több millió forintot és a családomból több tagot is elvesztettem.

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy teljes képet kapjatok a Szcientológia Egyházról. Ha még nem volt dolgod az Egyházzal, akkor csak idő kérdése és lesz. Lehet, hogy te távol tartod magad tőle, de valamelyik családtagod közeli kapcsolatba kerül vele.

Ha ex-szcientológus vagy, kérlek oszd meg a tapasztalataidat, véleményeidet.

Ha szcientológus vagy és nem a Különleges Ügyek Irodája állított rá erre a blogra, akkor is szívesen látlak, bár tudd, hogy bajba kerülsz az Egyházban, amiért erre jársz.

Ha szcientológus vagy és kételyeid vannak az Egyházról, Hubbardról vagy a felső vezetésről, remélhetőleg értékes információkat találsz, hogy saját magad tudjál döntést hozni.

A Különleges Ügyek Irodájának lelkes önkénteseit egy ideig megtűröm az oldalon, hisz gyakran ők is felébrednek és átállnak az igazság oldalára. Ha viszont látom, hogy az egyetlen céljuk a blog ellehetetlenítése, akkor kiebrudalom őket.

Vannak ennél talán jobb blogok is, ajánlom őket:

objektivszcn.blog.hu
remalom.blog.hu

Üdv,

vénróka

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://miaszcientologia.blog.hu/api/trackback/id/tr79419538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r. 2008.04.10. 16:09:00

go vénróka go!

Reformer · http://objektivszcn.blog.hu 2008.04.10. 17:31:37

Nagyon örülök, hogy Te is megindultál, remélem, bővül még a létszám! :)

Grege 2008.04.10. 19:32:11

én is örülök,h saját blogot indítottál, Reformer oldalán sok hasznos megfigyelést megosztottál, felvettem az oldalt a kedvencek közé, aztán majd meglátjuk :)

Leander 2008.04.10. 21:04:47

Jó ötlet volt a blog indítása:)

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.04.10. 21:13:07

Javul az arány, már csak 17:3-ra vezetnek a szcientológus blogok:-)

langi 2008.04.10. 22:09:48

De jó!
Már vártam, hogy megindulj Te is.Viszont, ha szcio jön, ne töröld, mert érdekes ahogy vitázni próbálnak. Sokszor önmaguk az ellenségük. Szerintem még senkit nem győztek meg, viszont magukat már lejáratták jónéhányszor.

eerdeklodoo 2008.04.10. 22:47:18

Egyetértek Langival, kifejezetten szórakoztatóak is tudnak lenni a szcientológusok hozzászólásai. Hadd maradjanak.

Hajrá, vénróka, érdekes lesz egy újabb szemszögből olvasni a kritikát!

vén_róka 2008.04.10. 23:15:46

Köszi a bíztatást mindenkinek! Rendben, jöjjenek csak a szcientológusok, bár biztos tudjátok, hogy igazi, aktív szcientológusok nem fognak ide beírni, hacsak nem ez a munkájuk. A legtöbb szci ismerősöm még az index-re se mer fellépni, nehogy véletlen rátévedjen a szeme valami borzalomra, ami szétrobbantja a thétáját...

Sajnos el fogok szórni OT anyagokból részleteket is, eredeti Ron kézirat satöbbi. Az pedig távol tartja a szcientológusokat. OSA-sok viszont jöhetnek, de nehéz dolguk van, mert OT-t kell találniuk, lehetőleg OT VII-et, csak az tudja majd olvasgatni a cuccainkat. (ezért állnak csúfos vereségre az interneten, nincs elég emberük a kezelésre.)

De azért lesznek lelkes szimpatizánsok, szabadzónások, akik hisznek az igazi technológiában...

Neduddgi 2008.04.11. 03:23:07

Gratulálok, nagyon jó ötlet volt a blog elindítása!
Kiváncsian várom a további bejegyzéseket.

harmatOSA 2008.04.11. 08:54:59

Na ide találtam:)
Egyetértek az előttem szólókkal , ne törölj semmit . Követhető , és valóban szórakoztató bír lenni.Reformer blogjának egyik legfőbb erénye , semmit nem törölt eddig. Pedig hozták már kényelmetlen helyzetbe és dícsérték is meg minden vele volt , de így teljes a kép .Úgy tűnik, ő volt aki bentről elkezdte a teregetést és remélem mind többen lesznek .
Kitartást és sok sikert a bloghoz .

csipinymous 2008.04.11. 11:18:03

Udv! Azert probalj meg kozepen maradni! Nam az egyhaz tagjaival van a gond, maga vezetessel kell szembe szallni!
A szcientologia egyhaz tagjai, csak csavarok a gepezetben, es halvany pupiuk sincs arrol, hogy mi az valojaban. De, visszahozni Oket nagyon nehez. Ocsarlassal, nem sok siker lesz.
Maguktol kell, hogy eszrevegyek a problemat. Arra, meg csak ravezetni lehet es nem szembeallitani a robotokat.
Viszont, a legnagyobb csapas a szcientologia egyhazra, a megelozes es a folyamatos talyekoztatas! Igy, a civil eletben is, akar a munkahyeken, szet lehet hinteni a problemat.
Orulok, hogy nyitottal egy blogot.

Nordenholz 2008.04.11. 12:59:14

Újabb felébredett. Gratula. ;)

@anafeb
Az arányokról szólva: mindig a legnagyobb szardarabok úsznak a legfelül.

vuk 2008.04.11. 14:24:50

Szia Árpád.
De jó, hogy itt vagy:-))

Téged és anafebet olvastam legelőször...

Ligur 2008.04.12. 20:51:59

gratula venroka en is nagyon vartam mar ennek a blognak a letrejottet. Sok sikert, kitartast.

csipinymous 2008.04.13. 09:38:31

Venroka!
Hogy sikerult felebredned? Hol voplt az a pont, amikor az egesz osszeallt benned?

vén_róka 2008.04.13. 11:55:30

Ez nálam egy hosszú folyamat volt, nem emlékszem, mikor állt össze a kép teljesen. Már a kilencvenes években is sok kérdésem volt, csak az egyházban kerestem rá a választ, ott pedig nem lehet megtalálni.

A válasz a külső világban van. A bírósági vallomásokban, bizonyítékként benyújtott dokumentumokban, az OT szintek után SP-vé nyilvánított embereknél és sok-sok másik embernél, akivel az egyház nem engedte, hogy szóba álljak. Az egyház nem engedi, hogy keresd az igazságot.

Kis bátorság kellett ahhoz, hogy kinyissam a Truman-show díszletének ajtaját és aki már megjárta ezt az utat, az pontosan tudja, miről beszélek. Aztán ha egyszer kinyitod az ajtót, rádzúdul az igazság.

Meggyőződésem, hogy akinek nincs valamennyi vér a pucájában, az nem fog felébredni, mert nehéz szembenézni az igazsággal, főleg ha minden barátodat, családtagodat elvesztheted.

Arra kell rávenni a bent lévőket, hogy elkezdjenek nézni. Ha ez sikerül, meg fogják tudni az igazságot. Sokan már így is pengeélen táncolnak és nem sok bíztatás kell nekik, hogy elkezdjenek nyomozni. Lesznek akik a végsőkig kitartanak, de ez nem gond. Addigra úgyis sikerül bezáratni az egész, egyháznak nevezett szervezetet.

csipinymous 2008.04.13. 13:17:56

De, volt valami konkretum ami megigatott?
Jo, lenne tudni, mert az elkovetkezopkben arra lehetne koncetralni, egy ember visszahozasanal, ebresztesenel. De, inkabb ezt majd kesobb.
Ahogy kivettem a szavaidbol, a csaladodbol van meg bent valaki az egyhaznal?

AZ egyhaznak titulalt szervezetet, bezarjak. Ido, kerdese az egesz.

vén_róka 2008.04.14. 00:23:04

Egyetlen konkrétum, ami megingatott, nem volt. Sok apró és nagy kérdés, amit már kivéséztünk párszor a másik blogon.

Miért tűnnek átlagembernek az OT-k?
Ha annyira jók a képességeik, miért nem használják őket?
Miért van őrültek háza és állandó szegénység a Sea Orgban?
Ha tényleg mindenkit fel akarnak tolni a Hídon, miért teszik elérhetetlenné egy átlag keresetű ember számára?
Ha annyira ügyes a nemzetközi vezetés, hogy hogy nem vette észre, hogy 30 éven át hibás könyveket árul?

Néha hiába vannak ott ezek a kérdések. Ismerek Sea Org tagot, aki 23 éve kérdezi ezeket magától, de még mindig nem lépett ki, de átlagos szcik is kérdezgetnek maguktól ilyneket, csak az ember gyáva, hogy elkezdjen nyomozni. A szcientológusok félnek. Félnek a másik szcientológustól, az org munkatársaktól, a sea org munkatársaktól, az etikai akcióktól. Ha David Miscavige besétálna a budapesti orgba, a munkatársak holtsápadtan kezdenének rohangálni.

anula 2008.05.15. 17:41:16

Szervusztok.
A csapat bővül egy taggal, aki még mindig nem lépett ki az "egyházból", csak megpattant. Biztos volt egy meg nem értett szava.
Biztos ma is azért lett ingerült egy maratonfutáson és tett fel kínos kérdéseket ez magát köztisztviselőnek mondott személynek, mert nem értett meg egy szót. Vagy többet.
Mindenesetre a kommtréningek csődöt mondtak.

anula 2008.05.16. 08:54:58

Hogy érted, hogy kire gondolok? A renegát az én vagyok, ha erre kérdeztél.

Reformer 2008.05.17. 09:07:16

anula, üdvözöllek a klubban. Szívesen meghallgatjuk a sztorit...

anula 2008.05.17. 15:39:35

Nincs különösebb sztorim. Nem értek nagyobb atrocitások. nagyjából sejtették, nálam meddig mehetnek el. Egy WISE cégnél kezdtem, és szerencsére ott is hagytam abba. Ebben nagy szerepet játszott, hogy tanfolyamfelügyelő képzésen kicsit mélyebben láttam a dolgokba.
Évekig nem is különösebben foglalkoztatott, hogy mit csinálnak a szcik, de most igen. Azon húztam fel magam, hogy a szombathelyi drogmaraton megállóra az önkormányzat küldte szét az iskoláknak a tájékoztatókat, vagy meghívókat. Ami nekem nagyon nem tetszik. Úgyhogy a magam részéről megtettem, amit logikusnak és célravezetőnek láttam.
Én a megelőzést tartom most nagyon fontosnak. A problémát abban látom, hogy csak azok az esetek kapnak sajtónyilvánosságot, amelyek már igen tragikusak, és az emberek ezekben csak a szenzációt, vagy a botrányt látják. Széleseb körű felvilágosítás kellene.
alon.hu/index.php/article/articleview/6614/1/5/

langi 2008.05.17. 16:22:44

anula
Elég érdekes volt, hogy a gyerekek is csak előző nap tudták meg. Én csak azon csodálkozom, hogy a Lego programja a drogok ellen sokkal jobb. Miért nem azt támogatja a város?
www.vasvili.hu/

anula 2008.05.17. 22:19:17

Szia langi!
Nagyn örülnék neki, ha a szombathelyi rendezvénnyel kapcsolatos észrevételeidet itt is közzé tennéd: www.alon.hu/blogs/index.php?blog=7&p=3112&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Én azt is problémának tartom, hogy előző nap megtudták. volt gyerek, aki azt se tudta, hogy futni kell, utcai cipőben jött. de nem akartam a gyerekre kihegyezni a dolgot.
Sztem kap a logo támogatást.

mothman 2008.08.27. 13:36:47

Sziasztok!
Olvasgatok itt a neten a szci ellen, mert az egyik ismerősöm szci, a tanulási techet ajánlotta nekem is meg azt mondta hogy a kommunikációval a siker felé is jó dolog nagyon. Sokat lehet velük javítani a dolgaidon. A tanulás alapvető kézikönyvét én is megvettem, de aztán rátaláltam ezekre az blogokra. Úgy gondoljátok hogy a techek teljesen baromságok, semmi értelmük nincs? Mert igaz ez a "tanulásmódszer" egy kicsit túl egyszerűnek tűnik, de én látok benne logikát. A srác azt mondta hogy ő használja és neki személyesen bevált. Egyébként ő még nem clear, de ha jól tudom ma is auditáláson van, és azt mondja hogy neki az is használ és mióta a szcivel foglalkozik sokkal jobban érzi magát, egyszerűen boldogabb vele. Neki úgy kezdődött az egész, hogy elolvasta Hubbard-Dianetika könyvét, megtetszett neki és azóta belekezdett. A könyv megvolt az anyjának, de ő nem foglalkozott a szcivel tudomásom szerint. Én egyébként még nem töltöttem be a 18at, elég hosszú történet hogy a srácot honnan ismerem, de ő már a 28at üti és tényleg úgy tűnik mint aki boldog. Kíváncsi lennék a véleményetekre a helyzettel kapcsolatban!

ubi 2008.08.28. 18:29:25

mothman:
Az alaptanfolyamokkal nincs semmi gond biztosan, legalábbis én kipróbáltam ezeket.
Ha kedved tarja, próbáld ki őket,
(istenem most itt engem meg fognak köpködni:)
aztán meglátod.

Az auditálással már kevesebb a tapasztalatom, sajnos arra nem tudok mit mondani.

Nagyon fontos, hogy légy szkeptikus, ne higgy el semmit, amíg neked nem működik - bár ezzel a tapasztalatom az, hogy egy idő után az ember sajnos elfelejt egészségesesen szkeptikus lenni.

Aztán valaki rájön valamire:
www.indavideo.hu/video/Jason_Beghe-interju_a_szcientologiarol_-_elozetes

Bibircsók 2008.08.28. 19:00:08

mothman,
a véleményünket megtalálod itt is, de főleg Reformer blogján. Javaslom, hogy sokat olvasgass ott, rengeteg anyag gyűlt már össze.

Szcis fordulattal élve: gyere, lépj be, győzödj meg magad.
A különbség csak annyi, hogy itt nem kell effektíve belépni, és aláírni mindenféle millió évre szóló szerződést, és nálunk a tudás ingyé' van. :-)

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.08.29. 20:57:12

mothman:
Az ember lehet sokféleképpen boldog. Ha kiadsz egy valag pénzt hogy boldog légy, és még azt is sulykolják beléd finoman, hogy most "boldognak kell lenned", akkor lehet hogy valóban az leszel.
Igazi boldogság ez szerinted, vagy önámítás?

Ami a tanulási techet és a szótisztázást illeti...
A kulcsszavak megértése nagyon fontos, főleg idegen-nyelvű szöveg esetén. Ellenben minden egyes szót kiszótárazni oltári baromság, mert:
- az agynak egyfajta torna, hogy a szövegkörnyezet alapján következtessen egy szó jelentésére.
- egy szónak nem mindig a szótári jelentését használjuk. Gondolj például egy Márai versre.

Mielőtt jobban belemerülsz a dolgokba, gondold végig, hogy miért van ilyen rossz megítélése a Szcientológia Egyháznak az egész világban? Valóban csak gonosz emberek (SP-k) összeesküvéséről van szó, vagy tényleg van valami a háttérben?

webEndres · http://harciuborka.wordpress.com/ 2009.11.29. 23:57:01

Hello
én is kapcsolatba kerültem velük szegről végről...
csak tudjátok van egy nagy hibám bár aláirtam a papírokat a titkosszolgálati résznél beírtam Őseim szervezetét...ez azért meghozta a kérdezősgetések ne továbbját Soldier of Christian...sok a jóból Nekik.
aztán sok érdekes emberrel kerültem
kapcsolatba...mivel szeretem a harcművészeteket...és második vallásom a buddhizmus
és tudjátok a Buddha útjának gyakorlásánál a ZEN is ott kacsingat tudod hol vagy és tudod mi az ami embereket mozgat...ez jó lecke volt számomra ezek az évek...
bár kaptam egy féléves sci tagságot de régóta ismerem őket..és amikor SEA ORG tagsággal kínáltak és arra hivatkoztak, hogy elvesztették a régi lapot és írjak egy új hátuljut és amikor a titkosszolgálatokat üresen hagytam ez sok volt nekik én meg beírtam az USMC képzésemet és a másikat...na ezt majd megkérdezzük mondom oké rajta.
a test és az elme soha nem jár együtt Miyamoto Musashi
ennek nagy öregnek sorával búcsúzok...
süti beállítások módosítása