HTML

Amit a Szcientológiáról tudni érdemes

Érdekességek a Szcientológia és a Dianetika világából

Friss topikok

Szcientológia és a családok szétrombolása - 6 elnyomó személy.

2008.04.11. 10:44 vén_róka

Sok százszor álltam már fel, hogy különböző eseményeken megtapsoljam azt az embert, aki kitalálta a Szcientológiát. Ma, 2008. április 12.-én minden egyes tapsot mélységesen szégyellek. A mérhetetlen fájdalmat, amit egyetlen ostoba iránylevéllel okozott, már nem fogja tudni helyretenni. Az Anonymous ma tartja a szétrombolt családok napját, pontosabban a Kapcsolat-visszaállítás hadműveletet. Ez annyit jelent hogy több ezer aktivista fog tüntetni a világ számos pontján, nagyrészt álarcban és jelmezben, hogy az OSA kémei ne tudják beazonosítani őket.

Aki nem ismeri a szcientológia kapcsolatmegszakítás intézményét, annak röviden a következőről van szó: tegyük fel a házastársad megismerkedik a szcientológiával. Tetszik neki, neked viszont nem, mert csak azt látod, hogy sokat költ és butaságokat csinál. Ha szcientológus lesz belőle és te kitartasz az álláspontod mellett, egy napon el fog tőled köszönni és megkéri, hogy ne keresd többé. Talán egyszer túllépsz rajta, de amikor a gyermeked vagy valamelyik szülőd jelenti be, hogy többet nem akar érintkezni veled, az a fájdalom egész életedben végig kísérhet.

A képlet egyszerű: ha nem értesz egyet a szcientológiával és ezt szóvá is teszed, akkor előbb vagy utóbb (ma már inkább előbb) elnyomó személlyé leszel nyilvánítva. Szcientológus ezután nem érintkezhet veled. Az Etika könyvben erről bővebben is olvashatsz.  Hubbard sok butaságot írt, de ezzel a szabállyal valószínűleg több fájdalmat okozott a társadalomnak, mint bármelyik másikkal.


Ebben videóban (elnézést, de fáradt vagyok a lefordításához) ezeket az elnyomó személyeket láthatjátok:

Ide Camburnt, akivel a fia több mint 30 éve nem állt szóba. Ez az idős hölgy 75-óta segít másoknak, hogy megismerjék az igazságot a szciról. A mai napon ismét megpróbál kapcsolatba lépni a fiával. Ha jól tudom, most épp ott van Los Angelesben a tüntetésen. A legfőbb vágya az életben, hogy a fia kapcsolatba lépjen vele.
Ken Aaron és felesége 10 éve nem beszélhetett a fiával. Ők sem követelik, hogy a fiú lépjen ki az egyházból. Csak annyit szeretnének, hogy egyszer beszélhessenek vele.
Utána a három képen:
Jenna Miscavige-Hill, a szcientológia diktárorának unokahúga, úgy nőtt fel a Sea Org-ban, hogy évente egyszer láthatta a szüleit. 16 éves volt, amikor a szülei kiléptek. Ő maradt, mert nem akart olyan emberekkel élni, akiket nem is ismer. Azóta már kilépett és a médiában mindent kiteregetett. 
Astra Woodcraft szintén a Sea Orgban nőtt fel anyjával, apjával és hugával. terhes lett és abortuszra próbálták rábeszéni. Végül elszökött. Apja és huga utána szökött. Az anya bent maradt és azóta sem beszél vele, még az unokájára sem kiváncsi.
Kendra Wiseman, aki Pekingben él. Apja a CCHR elnöke(!), anyja is Sea Org tag. Nemrégiben meglátogatták Pekingben és elköszöntek tőle. Azóta nem bír velük kapcsolatba lépni. Aki szerint nem veszélyes a szcientológia, tudja meg, hogy egy vérbeli szcientológus a gyermekét is elcserélné Hubbard üres ígéreteire.
Tory Christman (ex-OT7) a szemüveges hölgy, aki nekem is nagyon sokat segített, a férjét vesztette el, amikor felszólalt a szcientológia ellen. Az egyház természetesen azt írta az elnyomó személlyé nyílvánító papíron (amit ki is akasztanak a faliújságra), hogy ő hagyta el a férjét. Tipikus.

Köszönjük meg az Anonymous-nak a videót és azt a harcot, amit ma is az utcán folytatnak a világ számtalan városában. Ne feledjük, hogy Magyarországon is sokan szenvednek Hubbard ballépése miatt. Ma többször is eszembe jutott Horváthné és Anafeb fia is, akik remélem, hogy egyszer visszakapják a szeretteiket.

16 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://miaszcientologia.blog.hu/api/trackback/id/tr35420967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kulcsinfó a Szcientológiáról 2008.04.15. 12:54:43

Hol rontották el? - Kiskapu a SzcientológiábanHa megnézzük, hogy mit mondd a Szcientológia weboldala a Szcientológiáról, valóban megállapíthatjuk, hogy a 20. századi vallási élet legjelentősebb, leginkább vitatott és valóban a legdinamikusabban terjeszked…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leander 2008.04.13. 11:54:45

Ez nagyon megrázó.Remélem sokan fogják látni.

Horváth Istvánné 2008.04.13. 16:36:09

Vénróka Téged olvasva, megcsillant egy picike remény, hogy talán a lányomból sem halt ki minden érzelem.
Én még mindig nagyon sokat sírok, siratom mind a két gyerekemet. Sokszor álmodom, hogy magamhoz ölelem őket. Aztán felébredek a puszta valóságra.
Valamikor azt hiszem Ő is nagyon szeretett bennünket, de ahogy a vőm bevitte a szektába /ne haragudj,de nekem szekta marad/ elkezdett közénk falat emelni. Mivel én nagyon érzékeny vagyok az ilyen változásokra, hamar észrevettem, és rá is kérdeztem.Kb.1995 óta küzdök ezzel a változással, de amióta teljesen ellenünk fordult, még azok is megnyilatkoztak,akik addig nem. Így tudtam meg, hogy amikor a szívműtétem után megkérdezték tőle, hogy nem félt e a műtéttől, akkor ő közölte, hogy én nem az édesanyja vagyok, hanem csak egy test, aki arra kellettem, hogy megszüljem.
Hát belebetegedtem. Megfordult a fejemben, hogy nem kellett volna világra hozni, de aztán rájöttem, hogy amíg nem ment a szektába gyönyörű éveink voltak, ami most már csak emlék, de szívesen emlékszem rá.
Talán egyszer Ő is felébred és akkor újra az édesanyjának tekint. Jó lenne.
Ezt tanítják a szcientológiába, mert akkor még ő is megkaphatja a gyerekeitől.

Luxon 2008.04.14. 15:33:04

Szörnyű. Elkeserítő. Vérlázító.
Nagy civil összefogás kell. (pl:Anonymous)
ÉS/Vagy politikai akarat.

Középkori elnyomásra emlékeztet a szcí mai stílusa; na de az a középkor volt, most meg elvileg 21 század. grrr grrr

Grege 2008.04.14. 16:02:55

Horváth Istvánné: Nagyon szomorú történet a Tiéd, azt kívánom, hogy rendeződjön a kapcsolatod a lányoddal. Fogalmam sincs, hogy mit tudnál csinálni, de bízz a jövőben. Aki megtagadja a szüleit, az saját magát tagadja meg, tiszta szívből remélem, hogy ezt ő is be fogja látni idővel.

Grege 2008.04.14. 16:04:42

"tiszta szívből remélem" -> kívánom

Grege 2008.04.14. 16:05:31

...hogy idővel ő is így látja majd.

Grege 2008.04.14. 16:09:26

Na, ebből már nem jövök ki jól.

Olvastam a történetet más forrásból is, amikor szóba kerül mindig ökölbe szorul a kezem, és az együttérzés, a düh, és a tehetetlenség tudata okozta indulatok kavarognak bennem, ilyen történetek után nem tudok prózaian fogalmazni, elnézést.

humback 2008.04.14. 17:05:39

ki az a fumio sawada es ki az a alonso galan?

sz.csabiii 2008.04.14. 19:44:29

Grege
"Olvastam a történetet más forrásból is, amikor szóba kerül mindig ökölbe szorul a kezem, és az együttérzés, a düh, és a tehetetlenség tudata "

Talán már nem kell sokáig eltűrni őket. Tudom, hogy nem lesz könnyű dolga senkinek, de azt hiszem most elindult vmi, ami talán majd egyszer megoldja ezt a problémát is....

Grege 2008.04.15. 16:54:32

mikor lesz új poszt? csütörtök előttelkészülsz vele? :)

Tatuka 2008.04.15. 17:28:39

Még csak kedd van, ráér csüt. 14,00-ig, ne stresszeld mán feleslegesen. :))

Grege 2008.04.15. 18:02:05

nana! ha minden héten csak egy post lesz, akkor ott hol a pozitív stat? :)

vuk 2008.04.15. 20:32:46

én is ide kukkantgatok, hátha...:-)

bumburnyák 2008.09.04. 00:54:28

sziasztok!

sajnos nemrég én is ilyen helyzetbe kerültem. én a vőlegényemet vesztettem el. átmosták az agyát. mire feleszméltem arra, hogy mibe keveredett, sajnos már késő volt. még most sem szedtem magam össze teljesen, bár már úgy is fogalmazhatnék, hogy túl vagyok rajta, néha teljesen magamba roskadok, és elborít a fájdalom...

Pszientológus 2008.09.28. 06:06:48

Ja igen, ez a disconnection-dolog szerintem mostanra már veszélyesebb a cultra, mint tirátok. Nyugi.
süti beállítások módosítása